Klacht: Geen levering, geen contact, oplichting?

op 28 december 2017 over Dex en Allen in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb eind oktober 2 horloges besteld bij Dex & Allen. Dit ging om een pre order. Datum van verzending werd steeds verder opgeschoven. Contact gehad en uitleg was dat 1 van de 2 horloges uitverkocht was (het was een pre order? Dan weet je toch hoeveel je moet laten produceren?). Ik kom het eerste horloge alvast ontvangen en de andere als deze op voorraad was, of geld terug, of een andere horloge ipv de uitverkochte kiezen. Ik heb toen gekozen voor gespreide levering. En uiteindelijk bericht terug van Dex & Allen dat het pakket verzonden was (mid/eindnovember ongeveer). Status van DHL tracking site staat inmiddels al weken op de status dat DHL het pakket nog moet ontvangen en er wel een verzendlabel is aangemaakt.

Week of 2 geleden weer contact gehad dat het wel erg lang duurde voor mn pakket verzonden wors en hoe dit kan. Geen reactie. Nog een mail gestuurd met verzoek tot restitutie en annulering bestelling (was toch nog niet verzonden). Geen antwoord gehad tot op heden.

Gewenste Oplossing:

Geld terug !

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dex en Allen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JasperZwier