Klacht: geen levering geen communicatie

op 04 april 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn laminaat zou op vrijdag 3 april geleverd worden tussen half 10 en 13:15 uur. Om drie uur heb ik toch even gebeld met Post Nl. Het antwoordt wat ik kreeg is het pakket zit niet in de vrachtwagen en kan niet geleverd worden. Ik kan wel een andere levering plannen voor u. Ik vond dit oke. De levering zou op zaterdag 4 april zijn tussen 8:30 en 11:30 wederom kwam er geen levering binnen. Ik heb om 12 uur gebeld en wederom kreeg ik het antwoord uw pakket zit niet in de vrachtwagen en kan niet geleverd worden. Ik ben erg boos geworden. Wie betaald mijn extra huur voor mijn oude woning??? Ik moet maandag over naar mijn nieuwe woning en mijn laminaat is niet geleverd. Ik vind dit schandalig. Ook nog niet eens contact met mij opgenomen….moeten zelf achter alles aan. Ik ben hier absoluut over te spreken…..daarom dien ik ook een schadeclaim in bij Leenbakker. U moet uw afdeling goed kunnen runnen, als dit niet zo is had uw medewerkers met mij contact op moeten nemen. Dit alles is niet gebeurd.

Mijn gegeven:

Judith van der Horst
Peter Martensstraat 100
1087 NA Amsterdam
0618398064

Ik ben tevreden als Leenbakker mijn schade vergoed. Ik kan niet in mijn huis, moet ik nu in een hotel slapen met mijn hele inboedel????
Ik wil zo snel mogelijk mijn laminaat eventueel ben ik tevreden als u een tegemoetkoming geeft van gratis leggen.....

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door salah68