Klacht: Geen levering, geen briefje

op 12 augustus 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Twee dagen geleden heb ik een item besteld in een Duitse webshop. Gisterenmiddag ontving ik keurig een mailtje van deze organisatie met een verzendbevestiging en een tracking code. Vandaag heb ik uit interesse die link eens aangeklikt en wat blijkt? UPS zou een uur eerder bij mij aan de deur geweest zijn, zonder resultaat. Volgens de link kon ik mijn pakje afhalen bij een afhaalpunt 500 meter verderop.

Ik ben de hele dag thuis geweest. Niemand heeft aangebeld. Er lag geen briefje van UPS in de brievenbus. Dit doet mij heel sterk vermoeden dat UPS helemaal niet bij mij aan de deur is geweest. De reden dat ik bij een webshop bestel is het gemak van thuislevering. Ik verwacht van een club als UPS dat zij doen waarvoor ze betaald worden, namelijk pakketjes bij mij thuis bezorgen en niet bij een pick-up point omdat de chauffeur geen tijd of zin heeft om bij mij aan te bellen. Ja, het is lastig parkeren bij mij voor de deur. Klopt helemaal. Maar neem die order dan niet aan.

Ik ben niet tevreden en zal dat ook niet meer worden. Het pakketje had vandaag gewoon aan huis geleverd moeten worden. Mijn eerste kennismaking als klant met UPS. Het is geen beste.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:52 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 04 mei 2017 om 10:30 geantwoord

Fijn om te lezen dat UPS inmiddels actief is op deze site. Ik ben echter in blijde afwachting van een inhoudelijke reactie op mijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Lansberg