Klacht: Geen levering en onbereikbaar

op 30 juni 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 25 juni schoenen besteld bij perrysport. Binnen 1 a 2 dagen zullen ze geleverd zijn . Maar nog steeds niks gehoord en ze zijn niet bereiken op telefoon en mail! Zeer slecht wel betaald helaas!

Gewenste Oplossing:

Als ik zeer snel netjes te woord gestaan word of een mailtje van hun krijgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 11 januari 2017 om 19:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Van Ham, allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Wat vervelend om te lezen dat u een nare ervaring heeft opgedaan bij Perry Sport. In mijn systeem zie ik dat uw bestelling op 1 juli bij ons filiaal te Dordrecht is bezorgd. Ik hoop dat uw bestelling naar tevredenheid was. Groeten van de Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Van ham