Klacht: Geen levering en klantenservice totaal onbereikbaar

Pegskimo op 17 februari 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 20-01 online een bestelling geplaatst en de eerstmogelijke leverdatum aangeklikt. (17-02-21)

Wekenlang hoor ik niks en bij de status bleef maar staan: bestelling ontvangen door Ikea.

Afgelopen maandag 15-02 een smsje om 8.11u:
We zijn blij je te kunnen melden dat we begonnen zijn met het verzamelen van je bestelling met ordernummer 1158953456. Voor vragen kan je contact opnemen met onze klantenservice via 0900 – 235 45 32.

Dus ik vanmorgen weer enthousiast kijken, wederom dezelfde status van mijn bestelling. Vervolgens probeer ik het nummer te bellen uit het smsje: automatische beantwoorder geeft aan dat alle lijnen bezet zijn en de oproep niet beantwoord kan worden. Andere manieren om Ikea te bereiken zijn er niet. Betekent dit dat ik voor niks een dag vrij heb genomen?

Ik ben tevreden wanneer mijn bestelling bezorgd is en/of Ikea uberhaupt reageert.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pegskimo