Klacht: Geen levering en klantenservice niet bereikbaar

op 22 mei 2020 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 13 april een vergrootspiegel besteld en betaald en tot op heden 22 mei 2020 nog niet ontvangen.
Heb al 3x een mail gestuurd maar krijg geen reactie en de laatste keer was het niet mogelijk de mail te versturen.
Ook is deze firma niet telefonisch bereikbaar.
Ik vind deze manier van zaken doen onacceptabel.
Wij hebben zelf een zaak gehad maar waren voor onze klanten altijd bereikbaar. Het is dan ook niet netjes om geld te innen en vervolgens niks te leveren. Wil hierbij andere mensen waarschuwen

Gewenste Oplossing:

Graag had ik mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marion260157