Klacht: Geen levering en geen restitutie, zelfs geen reactie

op 12 oktober 2016 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na bestelling, geen bevestiging van betaling en bestelling. Na persoonlijk verhaal op Schout Leytengaarde 36 te Nuenen, het kantoorhoudend adres, wel bevestiging. Op gestelde datum geen levering. Na dreigbrief met te ondernemen stappen, mail met uitstel van levering.
Na brief met verzoek om restitutie, geen reactie. Nu volgt aangifte van oplichting.

Gewenste Oplossing:

Tevreden kan niet meer. Zelfs bij een veel te late levering, die gegarandeerd niet komt. Restitutie is de laatste genoegdoening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maat-Webshop.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maat-Webshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eduardus49