Klacht: Geen levering, en geen geld terug

KLev op 13 april 2018 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 februari bestelde ik een lamp van 250 EUR. Geplande levertijd: 7-10 dagen. Twee maanden later en verschillende frustrerende emails en telefoons later nog steeds geen lamp. Daarop annuleer ik de bestelling en vraag ik mijn geld terug. Dit zou uiterlijk binnen de 14 dagen op mijn rekening staan. Ik heb er toen op gehamerd dat dit zeker zo zou zijn (o.w.v. de vele slechte recensies i.v.m. terugbetaling). Ze beloofden een nota bij te voegen in de computer om zeker te zijn dat het geld tijdig zou gestort worden. Maar geen verrassing: 14 dagen later nog geen geld.

Gewenste Oplossing:

Ik zou mijn geld zo snel mogelijk terug willen, en zou willen dat er acties genomen worden tegen dit soort bedrijven die in de criminele sferen opereren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lil.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lil.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door