Klacht: Geen levering en geen contact te krijgen

op 01 augustus 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ner als alle andere klachten:
14 maart 2017 een skibril besteld en met Ideal betaald. Nooit een skibril ontvangen, klantenservice is onbereikbaar want verbinding wordt na 5 minuten verbroken. Op email geen antwoord.
Zeer slechte service! Geven geen status-update van een bestelling!

Gewenste Oplossing:

Als telefoon beantwoord wordt of een email of nog beter: ik mijn betaalde bestelling ontvang!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marielle-Juul