Klacht: Geen levering en geen contact.bestelling 203030211

op 14 november 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Wij hebben op 4-11-2018 een wandrekje besteld en met ideal betaald. De status van de bestelling is nog steeds verwerkt in on systeem. Op 13-11 maar eens geprobeerd contact te maken met dit bedrijf De wachttijden zijn 40 – 50 minuten aan de telefoon! Waar gaat dit over? Dat betekent dat er een hele reeks ander klagende klanten in de wacht staan. Vervolgens maar een email gestuurd, met de vraag binnen 24 uur te laten weten waarom er niet geleverd wordt, Daarop komt een reply, dat de email binnen 7 !! ja echt waar 7 werkdagen beantwoord gaat worden. en dat ik verder niet ook nog eens moet gaan bellen want dan snappen ze het niet meer. Letterlijk staat er:
Graag wil ik u vragen om niet nogmaals een bericht te sturen of telefonisch contact met ons op te nemen. Wij begrijpen uiteraard dat het erg vervelend is om zo lang te wachten op een reactie maar vragen hiervoor uw begrip. Dit heeft te maken met dat uw gehele conversatie met ons door ons systeem als ”nieuw” wordt gezien, het kan dan nog langer duren tot u een antwoord ontvangt.
Waar gaat dit over, dit kan gewoon weg niet kloppen.
Volgens mij worden er spullen te koop aangeboden die ze helemaal niet in hun bezit hebben. En welke dus pas worden besteld nadat de klant, wij dus, een bestelling heeft gedaan. Ik vraag me af of dit wel mag. Ook vraag ik me af of je een consument zolang mag laten wachten op een bestelling zonder daar fatsoenlijk tekst en uitleg over te geven. Plus mag je iemand zolang laten wachten op een antwoord als hij of zij vraagt om tekst en uitleg. Ik bestel hier in ieder geval never nooit niet meer. Om eerlijk te zijn vind ik de hele gang van zaken nogal louche, en ik verwacht dat er een moment komt dat de zaak op de fles gaat, waarbij de klanten allemaal kunnen fluiten naar hun bestelling en naar hun centjes. Er is geen 1 bedrijf dat zulke lange levertijden hanteert ( zonder dit vooraf te melden). en dan ook nog eens zulke lange feedback tijden in acht neemt. Ik bestel al jaren via internet, en heb mijn spullen altijd netjes binnen 3 werkdagen. koopjedeal riekt naar malafide.

Als ik antwoord krijg, mijn bestelling morgen binnen heb, of per ommegaande schadeloos wordt gesteld.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Wit Ros