Klacht: Geen levering boekenrekje

op 09 oktober 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Geachte heer/ mevrouw,
9 augustus jl. hebben wij een boekenrekje besteld via karwei.nl. (ordernnr. 614007162984). Tot op heden we nog niets mogen ontvangen. We hebben ca. 10 x met uw klantenservice gebeld. Allemaal heel vriendelijk maar zonder resultaat. Er is gemaild en gebeld van jullie kant naar de leverancier Eekhoorn. 9 september is de levering geannuleerd en het geld zou worden teruggestort. Ook is meerdere keren belooft dat dat we teruggebeld zouden worden gebeurt gewoon niet. Ook heb ik een brief (mail) gestuurd naar uw klantenservise. Geen enkele reactie, nog geen ontvangstbevestiging.
Kortom wij zijn zeer teleurgesteld op de wijze waarop Karwei met zijn klanten (klachten) omgaat. Dat er iets mis kan gaan hebben we begrip voor maar laat een klant niet de dupe zijn van een geschil tussen de leverancier en Karwei.

Wij zijn tevreden als het geld is teruggestort op onze rekening.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Karwei over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:41 geantwoord

Beste Klant,
KARWEI wil graag helpen met het oplossen van een vraag of probleem. Om op een juiste wijze geholpen te worden, bieden wij de volgende manieren aan om met ons in contact te komen:
- Via ons contactformulier op karwei.nl/klantenservice/service-en-contact/contact
- Een bericht op onze Facebook pagina facebook.com/karwei/
- Of op telefoonnummer: 088-0550416 (maandag t/m vrijdag tussen 8:00 uur tot 18:00 uur)

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Hagens