Mijn Klacht:
Ik heb bij Bol.Com al meer malen artikelen besteld die door DHL geleverd moeten worden, helaas gaat dit veel te vaak goed MIS en ontvang ik het artikel NIET, ik mag het wel betalen Bol geeft aan en dat is gebruikelijk bij Bol niet verantwoordelijk te zijn of willen zijn voor de levering, dat zijn ze zeker wel tot afgeving aan de deur. Ik heb van DHL een mail bericht ontvangen daar in staat afgeleverd WAAR DAN? ik heb niets ontvangen dat zou om 18:00 uur geweest moeten zijn niets dus. het is en komt heel vaak zeker in de avond uren van DHL dat artikelen producten niet geleverd worden maar als afgeleverd worden aangekruist met een mail bericht als zijnde afgeleverd wat niet klopt, er zijn duidelijk bestellers die het niet zo nou nemen, er is in de appartementen complex aan beide kanten Camera bel we zien wie er voor de deur staat en dan kunnen ik open doen deze beelden kunnen mogelijk ook opgenomen zijn dat is aan de kant waar je dan staat beide kanten is zo een systeem. gisteren niets geen DHL ik moet nu wel betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen diefstal .
Gewenste Oplossing:
Mij mijn bestelde product / artikel alsnog leveren en Bol moet zijn Messenger weer gaan gebruik deze hebben ze verwijderd om dat er te veel klachten over leveringen van koeriersdiensten zijn maar ook over Bol.com zelf. Ik wil mijn pakket Kanis en Gunnink Koffie ontvangen. of anders mijn verplichting van betalen verwijderen ik heb het niet ontvangen ik heb de mails nog van afgeleverd wat niet zo is DHL in hier verantwoordelijk samen met BOL ik betaal ook select per jaar en als mijn pakketten op deze manier verdwijnen klopt er iets niet binnen het bedrijf van Bol en DHL.


