Klacht: Geen levering

op 09 januari 2018 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jurkje besteld en betaald kreeg dag later mail dat er iets fout was gegaan met sorteren inmiddels bijna een week verder hoor niks van lots of goodies , heb een paar x gemaild en bericht via Messenger verstuurd.
Er wordt nergens op gereageerd erg jammer ga over 3dagen op vakantie dacht het voor die tijd te hebben,slechte zaak laat het er niet bij zitten.

Met vriendelijke groet,
Jeanette Bast

Gewenste Oplossing:

Graag zo spoedig mogelijk leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Lots of goodies

1 jaar geleden - Wij hebben het pakketje dezelfde dag verzonden als dat we de bestelling binnen hebben gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lots of goodies in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lots of goodies een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lots of goodies

Heeft op 13 april 2019 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Jeanette,

Bedankt voor je klacht, we hopen je alsnog te woord te kunnen staan. We hebben even alles nagekeken en we zien dat je bestelling dezelfde dag de deur uit is gegaan als de dag waarop je het hebt besteld. We zien dat je hem 9 januari binnen hebt gekregen, dus waarschijnlijk was er een vertraging vanuit de post.
We zien echter dat je geen reactie hebt gekregen op je mail en dat is onze fout, waarvoor excuus.

Aangezien je je bestelling uiteindelijk binnen hebt gehad, hopen we dat het daarmee is opgelost!

Liefs,

Lots of Goodies

Alle klachten die gemeld zijn door JeanetteToppie