Klacht: geen levering

erwin9876 op 12 november 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mocht van KPN zelf een bezorg dag kiezen.
vandaag tussen 10.21 en 12.21 zou mijn pakket bezorgt worden.
het is nu 16.00 uur KPN weet niets over de OPD koerier, en van de OPD koerier hebben we ook nog niets vernomen.
schandalig dat ik “weer” een dag heb moeten wachten op niets en straks dus weer een dag vrij moet nemen om als nog mijn pakket op te wachten.

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn als mijn pakket binnen 5 minuten geleverd is en KPN/ OPD contact met hun klanten op neemt als levering binnen het tijdvak niet haalbaar is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door