Klacht: geen levering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al ruim 2 weken geleden een acculader besteld die op 18 oktober 2017 gezorgd zou worden. Nu is het 25 oktober en geen acculader en geen bericht.

Gewenste Oplossing:

als de acculader geleverd wordt binnen 24 uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Replacedirect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replacedirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replacedirect

Heeft op 26 oktober 2017 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tineke,

Helaas kan ik niet zien dat onze reactie van gisteren is verzonden, daarom bij deze nogmaals een reactie.

Ik vind het heel vervelend om aan je te moeten mededelen, echter is de levertijd vertraagt waardoor je bestelling nog niet is verzonden. Onze oprechte excuses, we hadden liever ander nieuws gebracht.

Uiteraard hebben we als oplossing om de order te annuleren, zou je ons willen laten weten of we de annulering in gang kunnen zetten? Wij zullen er dan voor zorgen dat het geld z.s.m. aan je wordt gecrediteerd.

Nogmaals onze excuses!

Met vriendelijke groet,
Nena
Replace Direct

Bericht van Replacedirect

3 jaren geleden - Beste Tineke, Helaas kunnen wij hier niet aan voldoen. Ik kan geen exacte levertijd benoemen. We kunnen alsnog de bestelling opnieuw plaatsen indien je dit wenst. Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Nena Replace Direct

Alle klachten die gemeld zijn door Cor van den Berg Penta