Klacht: Geen levering

op 05 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot wel 6 maal is mijn levering niet door gegaan,
ik heb al meerdere malen mensen in mijn huis laten wachten op de bezorger zodat dit netjes opgevangen kon worden. maar iedere keer wordt mijn zending uit de planning gehaald. meerdere malen telefonisch contact gehad en het enige wat ze voor me kunnen betekenen is een nieuwe levering afspraak maken. wederom dus iedere keer laten doen en met de melding dat deze zending mee genomen moest worden. u kunt het al raden. weer is mijn zending uit de planning gehaald…

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn bestelde badkamer meubel binnen krijg en me badkamer dus eindelijk af is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Extra@home

3 maanden geleden - Beste meneer Schalk, Hartelijk dank voor uw melding. Onze excuses dat wij uw zending nog niet hebben kunnen bezorgen. Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen. Om te achterhalen waar uw pakket is gebleven, wordt er navraag gedaan bij het depot.Bij een reactie op deze navraag, ontvangt u van Extra@Home een terugkoppeling. Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Schalk,

Hartelijk dank voor uw melding.

Helaas hebben we het bericht van het depot ontvangen, dat uw bestelling niet meer is gevonden. Dit pakket is dan ook definitief manco gemeld bij Otto. Deze gaan in overleg met u de order opnieuw bestellen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:45 geantwoord

Vind het uitermate triest dat een post bedrijf een pakket kwijt kan raken en vervolgens de klant 6 bezorgingen aan het lijntje kan houden doormiddel van afspraken inplannen. Waarbij continue een persoon thuis zit te wachten op de levering.

Mag hopen dat de bedrijfsvoering even goed nagekeken gaat worden. En ik zie een vergoeding voor de verloren wacht tijd graag tegemoet

Alle klachten die gemeld zijn door basschalk