Klacht: geen levering

op 21 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 15 juni besteld. Tot nu toe niets geleverd ik wil graag mijn geld terug €23,57 +€24,47.

Ik ben tevreden als ik mijn bestellingen morgen in huis heb. Of mijn zuurverdiende centjes weer op mijn rekening heb staan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 26 juni 2017 om 11:40 geantwoord

Geachte mevrouw Horn,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Deze betalingen naar Teezily (https://www.teezily.com/) zijn succesvol verlopen, dus ik raad u aan om contact op te nemen met Teezily over de status van uw bestelling.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com