Klacht: Geen levering

op 18 oktober 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12 september heb ik drie zakelijke abonnementen T-Mobile laten verkengen, met iPhone 7. Ik heb ruim 800 euro voor drie nieuwe toestelken bijbetaald. Daarna hoorden wij niets meer, behalve de mededeling dat het contract beter naar dd niet-zakelijke email van Typhone moest worden gestuurd omdat ‘ het zo druk was’. Maar dat mocht niet baten. Na vier weken en uren- en urenlang wachten op klantenservice, hebben wij de order geannuleerd. Nu krijgen wij nietszeggende email dat de 800 euro na 10-15 werkdagen worden teruggestort. Onvoorstelbaar.

Gewenste Oplossing:

Inhoudelijke reactie en gestand doen van mondelinge toezegging de belminuten voor het wachten op klantenservice (ruim 240) te compenseren. Maar ja, er wordt niets genoteerd...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renee89