Klacht: Geen levering

op 14 oktober 2016 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na gisteren avond een mail te hebben gekregen met de info dat vandaag(14-10-2016) mijn pakket bezorgd zou worden en track en trace code te hebben ontvangen.

De hele dag thuis geweest maar gewn pakket ontvangen en status van pakket staat tot op heden op aflevering…ok vind het schandalig voor woorden dat ze mensen een hele dag thuis laten zitten en vervolgens komt er niemand opdagen, houden ze klanten niet op de hoogte, geven geen tijdsbestek voor aflevering…is er niemand bereikbaar..dit terwijl ik enorm op het pakket zit te wachten en nodig heb en daarbij gewoon had kunnen gaan werken. Schandalig dat er zo met mensen omgegaan word alsof ze een machtspositie hebben en mensen afhankelijk zijn van

Als klanten op de hoogte worden gehouden over specifiekere tijdsbestek van bezorging en als bezorging niet lukt de klanten op de hoogte wordengesteld

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 18 oktober 2016 om 08:21 geantwoord

Geachte J. Ansems,

Uw klacht is in behandeling genomen en 17 Oktober per mail beantwoord. In de mail is toelichting gegeven op de afhandeling van de procedure. Voor verdere informatie graag contact opnemen met de klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Quality
General Logistics Systems Netherlands B.V

Heeft op 18 oktober 2016 om 08:25 geantwoord

Ondanks iedere x zelf contact op te nrmen met gls nog steeds geen pakket, krijg alleen maar standaard e-mails zonder dat ze op mijn situatie en vragen/argumenten in gaan.

Bericht van General Logistics Systems (GLS)

1 maand geleden - Geachte J. Ansems, Volgens onze track & trace informatie is het pakket 13 Oktober volgens afspraak bij pakketshop Potters geleverd en daar dezelfde morgen door u afgehaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Jme076