Klacht: geen levering

op 18 augustus 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

op 9 aug een bestelling gedaan is volledig betaald maar nog niks binnen hoe kan dat en ook niks van horen?????

als ik mijn bestelling binnen krijg

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 01 september 2016 om 12:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

U heeft op 9 augustus een bestelling gedaan bij Floryday. Voor meer informatie over de levering, vraag ik u om contact op te nemen met Floryday via service@floryday.com of http://www.floryday.com/about/email.php?type=pre_sales&code=contact.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com