Klacht: Geen levering

op 02 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tv zou bezorgd worden tussen 8:30 en 10:30 maar niks gekomen. Gebeld wachttijd zou maar 6 min zijn. Eerder 20 min. Chauffeur zou geweest zijn om 8:35u nou mooi niet. Ik heb geen kaartje gehad was zekers thuis er is gewoon niemand geweest en als ik de klachten hier lees is dat dus heel gewoon. Bestelen doe ik niks meer bij leveranciers die dynalogic als transport gebruiken om te leveren. Kan niet eens een andere afspraak maken.Ben ik nu de tv en Geld kwijt?

Gewenste Oplossing:

Als ik de tv op korte termijn krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Smits,

Ik kan me heel goed voorstellen hoe onprettig het is wanneer u langer op uw bestelling moet wachten. Het is nooit fijn wanneer afspraken niet worden nagekomen. Hiervoor ook onze welgemeende excuses! We zijn constant bezig om onze klantenservice zo goed mogelijk te optimaliseren en zullen dit voorbeeld ook meenemen.

We hebben onze uiterste best gedaan om ervoor te zorgen dat we uw pakket zo snel mogelijk konden leveren na de sorteerfout. Gelukkig zie ik dat uw pakket afgelopen zaterdag is geleverd.

Afgezien van de ongemakken wens ik u toch heel veel plezier met uw nieuwe TV!

Met vriendelijke groeten,
Kira
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Ridit