Klacht: GEEN LEVERING

op 28 juni 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Order 10613002649038 – mijn reeds weken geleden betaalde order blijft staan op leveren 1 week. Mails (zelfs naar het hoofdkantoor in Duitsland) worden genegeerd en niet beantwoord. Telefonisch zijn ze totaal onbereikbaar, een bandje vraagt eerst een moment geduld en onmiddellijk daaropvolgend dat er technische problemen zijn om vervolgens de verbinding te verbreken. Ik ging domweg voort op de thuiswinkelgarantie maar ben nu gaan zoeken naar recensies in verschillende landen en/of talen en het merendeel spreekt dezelfde klachten uit!

Levering van de bestelde nieuwe, onbeschadigde, complete driezit en de 2 poefs deze week ofwel terugbetaling, ook deze week.

Reactie van de melder van de klacht S. Amerijckx

1 jaar geleden - Probleem is opgelost, heb mijn bestelling geannuleerd en mocht vandaag het bedrag op mijn rekening teruggestort zien.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 25 juli 2016 om 09:57 geantwoord

Door logistieke problemen was het niet mogelijk om de levering in de aangegeven tijd bij de klant te leveren. Het probleem was doorgegeven aan onze logistieke afdeling om op te lossen, de klant heeft echter besloten niet op deze oplossing te wachten en de bestelling te annuleren. Het aankoopbedrag is aan de klant terugbetaald.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Amerijckx