Klacht: geen levering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 5 mei een antisnurkapparaat besteld en betaald,dat zou binnen een paar dagen geleverd worden.inmiddels is het 26 mei en ondanks 2 klachtenmails nog niets ontvangen.Bizar

Gewenste Oplossing:

indien het apparaat in huis is ( mijn huis)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bye-Bye-Snore.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bye-Bye-Snore.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bye-Bye-Snore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bye-Bye-Snore.nl

Heeft op 09 augustus 2016 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevr.,

Mogen wij van u vernemen of deze klacht tot op heden nog actueel is?
Graag zouden wij dit van u willen weten en u tevens verzoeken ons hiervan op de hoogte te stellen.

Alvast bedankt voor uw tijd.

Wensen wij u een fijne dag!

In afwachting van uw reactie, verblijven wij met vriendelijke groet,

Team van Bye Bye Snore . nl

Alle klachten die gemeld zijn door rvanseijen48@gmail.com