Klacht: Geen levering

op 24 juli 2015 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hadden een bank en stoelen bestelt via IKEA duiven 21 juli 2015
22 juli zouden ze de spullen brengen, maar ze zijn die dag toen niet geweest. 23 juli gingen we bellen naar de IKEA klantenservice en toen vroegen we waarom we geen bank en stoelen niet gekregen hadden. Ze zouden het die dag voor ons uitzoeken en zouden ons dan terug bellen, tot nu toe hebben ze nog niet terug gebeld dus nu zitten we nog steeds zonder bank en stoelen.

Als ze ons bellen en een afspraak maken voor wanneer wij de levering krijgen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 24 juli 2015 om 15:02 geantwoord

Hej Ans, wat vervelend dat je bank en stoelen niet geleverd zijn. We vermoeden dat er iets mis is gegaan bij het plaatsen van de bestelling in de vestiging. Er is geen datum van levering geboekt bij je order, daardoor is deze niet geleverd. Wij kunnen helaas aan deze order niet zien of je de artikelen al betaald hebt. Als dat het geval is, raden we je aan met je kassabon zo snel mogelijk terug te gaan naar de Klantenservice in de vestiging. Onze collega’s daar helpen je graag verder!

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA Klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen:

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Ans842