Klacht: Geen levering

op 18 juni 2021 over Delta in de categorie Alles-in-1

April 2020 ingeschreven voor glasvezel in onze nieuw te bouwen woning.
Mei 2021 zou dit werkzaam zijn.
Inmiddels wonen wij 6 weken in onze nieuwe woning zonder internet of tv.
Niemand bij delta kan je vertellen wanneer dit wel aangesloten gaat worden, ze roepen allerlei data maar er komt nog steeds njms van terecht.
Nu willen wij uitschrijven bij delta zodat we een kabel abonnement elders af kunnen sluiten wat wel werkzaam is maar, delta zegt dat wij een jaar vast zitten aan hun. Dus niet uit kunnen schrijven.klantnummer hebben we niet want die krijg je pas als er aangesloten gaat worden. Dit is toch een hele treurige gang van zaken! Voorlopig zitten wij nog steds zo der hun diensten en god weet hoe lang dat nog gaat duren! Help!

Uitschrijven bij Delta wegens niet leveren van hun diensten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 maand geleden - Zij zeggen afhankelijk te zijn van 3de partijen maar daar kunnen wij niets mee. Wij hebben ern contract met Delta en niet met 3de. Voorlopig zitten wij al 6 weken zonder internet dit kan toch niet

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 07 juli 2021 om 16:06 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen dat het wat langer heeft geduurd allemaal. Helaas hebben wij er ook geen invloed op. De aanleg gaat via de aannemer namelijk. Uit ons systeem blijkt dat uw aanmelding inmiddels is geannuleerd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sibel
Delta Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]