Klacht: geen levering

op 27 juli 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 11-07-2012 heb ik gorijnen besteld met zonverduisternede voering. op 27-07-2012 wordt ik gebeld dat de verduisternde voering op is en dat het waarschijnlijk pas september wodt voordat de gordijnen klaar zijn.ik vind het heel raar dat ik daar nu pas op 27-07-2012 wordt over geinformeerd want dit is eigenlijk de verwachte datum dat ik de gordijnen op zou kunnen halen. het lijkt mij dat ze al langer op de hoogte zijn van dit probleem en al eerder stappen hadden kunnen ondernemen.de gordijnen zijn voor mijn baby kamer en ik kan niet wachten op een levertijd rond september. het personeel heeft aangegeven dat ze bij andere filialen gaan kijken of er nog een beetje stof over is. ik vind de late handel tijd slechte service. het is erg dat ik zelf moet navragen of er geen andre mogelijkheden zijn voor een snellere levering.

Gewenste Oplossing:

een vergoeding voor de langere wachtijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ginkel