Klacht: Geen levering

Kristof Decruy op 09 juni 2020 over Ap-Onderdelen in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 mei bestelden wij een bed via de website. Levering werd voorzien na 3 tot 7 werkdagen. Ondertussen zijn we 9 juni en hebben we nog steeds geen bed. Op mail wordt niet meer gereageerd en ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of levering bed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ap-Onderdelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ap-Onderdelen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ap-Onderdelen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kristof Decruy