Klacht: Geen levering

op 12 mei 2020 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 30 april een bestelling geplaatst voor de levering van een keukenmachine. Deze zou door Postnl. afgeleverd worden op 7 mei jl.
Tot nu toe nog steeds niets ontvangen. Bovendien geeft Postnl. via Track Trace aan dat zij het pakket niet aangeboden hebben gekregen.
Op mijn vraag aan de klantenservice van Koopjedeal wat hiervan de reden is en wanneer ik het bestelde kan verwachten wordt niet geantwoord.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn bestelling correct wordt geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 12 mei 2020 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste P.J. van Viegen,

Erg vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog niet is geleverd. Helaas is het momenteel erg druk en kan het wat langer duren voordat u een antwoord ontvangt. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zal het één en ander gaan uitzoeken en op uw mail reageren.

Met vriendelijke groet,
Team Koopjedeal.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]