Klacht: Geen levering

op 07 april 2020 over Proxis in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de webwinkel een boek besteld dat op voorraad zou zijn: zou binnen 24-48u geleverd worden.

Tot heden (1 week verder) heb ik geen bericht ontvangen. Aangegeven dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil. Ik kreeg een reactie: “het is niet meer op voorraad we zullen onze leverancier een herinnering sturen”

Op andere vragen en verzoeken gaan zij niet in.

Gewenste Oplossing:

Annuleren bestelling en geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proxis

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mass1921