Klacht: geen levering

op 23 augustus 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb enkele weken geleden een uitschuifbaar windscherm besteld. Kreeg toen een mail dat er een storing geweest was en dat daardoor de levering vertraagd was. Dat kan natuurlijk, maar we zijn inmiddels al weer een tijdje verder en ik heb nog steeds geen windscherm. Waar is dit fout gegaan?

Gewenste Oplossing:

Als er geleverd is of als ik weet waarom het nog niet gelukt is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 september 2018 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste A. Bakker,

Wat vervelend om dat u uw bestelling tot op heden niet in ontvangst heeft mogen nemen.

Ik heb uw bestelling met bestelnummer 202855572 nader bekeken. U heeft deze geplaatst op 27 juli en volgens ons systeem en de TT van DPD is deze op 2 augustus is afgeleverd.

Ik zal een postonderzoek starten naar uw bestelling. U ontvangt hier per e-mail nog aanvullende informatie over.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door willem alexander