Klacht: geen levereing van gsm en anulering niet nogelijk

op 02 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Geachte
06 juli 2016 gsm besteld en betaald.Na 2 weken gebeld ( was leveringstermijn) waar de telefoon bleef .wegens grote succes is een vertraging van een week ontstaan,word binnen een week geleverd ,was de antwoord.Na een week nog niks.Weer gebeld met Groupon ,mijn bestelling is ergens blijven hangen,kon ze mij verder niet helpen.Mijn vraag of het geannuleerd kon worden was het antwoord dat het wel kon en ik krijg per email bevestiging binnen 5 dagen.Weer niks.Vandaag weer gebeld.Mijn telefoon is onderweg en het kan niet geannuleerd worden anders krijg ik en geld en de telefoon ( wat slim zeg ). Nu krijg ik het binnen 10 dagen bevestiging omdat ik met iemand van interne verkoop wil spreken want ze hebben geen manager.Ik vind wel zielig voor Selma ,twee Saida en Chanclaire ( telefonistes ) dat ze dagelijks bloot gesteld worden aan boze klanten ,want ik was erg boos

Op korte termijn of de telefoon of mijn geld terug maar liefs wil ik mijn geld terug zien

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 14:43 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Kelava,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het product niet is geleverd binnen de gestelde termijn.

In ons systeem zie ik dat uw verzoek is goedgekeurd en dat het aankoopbedrag is teruggestort op 04.08.2016.

In dit geval ontvangt u een terugbetaling van 189.99 voor de deal: \"iphone 5s 16 gb Silver\"

Houd er wel rekening mee dat een transactie naar uw bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Betaalde u met een creditcard, dan duurt dit maximaal 30 dagen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en u zult de terugbetaling zo spoedig mogelijk ontvangen.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Stardust71