Klacht: Geen lesmateriaal ontvangen

op 04 juli 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Mijn cursus materiaal is niet beschikbaar. Beetje raar om een boek op te sturen als cursus. ik wil best betalen, maar wat krijg ik dan 500 euro voor een boek van een paar tientjes is nou niet wat je zegt dat wat ik er van verwacht. Ik dacht nou ik zal het studiepakket nog wel krijgen… Zoals vermeld in de brief “In het studie pakket vindt u ook uw eerste lesmateriaal…. Waar is dat studie pakket dan?

Ik ben gewoon schriftelijke cursussen gewend. Lesmateriaal en uitwerking, beetje vreemd allemaal of is dit nu de kwaliteit van de LOI? Mijn vraag is dus waar is het studie materiaal????

“Alle gegevens die voor uw inschrijving van belang zijn, staan vermeld op de achterzijde van deze brief en op het bijgaande specificatieblad in het studiepakket. U raad het al de achterzijde van de brief Referentie KS/IN is geheel blanco… Op het Specificatieblad staat Verzendwijze lesmateriaal per post.

Ik zie dat in de bijgesloten Introductie staat “De Cursus bestaat uit 23 lessen. Iedere les bestaat uit een leeshandleiding bij het boek en één of meer praktische opdrachten, daarnaast zijn er zeven inzend momenten voor het huiswerk.”

Dus nu zijn we 3 maanden verder maar nog geen les ONTVANGEN!!!

Beetje raar…..

Dus lege achterkant….. inschrijvingsbevestiging, geen lesmateriaal met de beloofde verzending per post….

Kunt u mij dit uitleggen of ben ik gewoon “beentje gelicht” met een boek van een paar tientjes voor 500 euro ????

Doe ik iets fout of is de LOI zo ver afgezakt dat het elke vorm van kwaliteit verloren is…

Wanneer het lesmateriaal wordt geleverd.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 05 juli 2016 om 10:26 geantwoord