Klacht: Geen leentoestel bij opgezwollen batterij samsung wachtend op een nieuwe bat.

op 24 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben er achtergekomen dat mijn telefoon een opgezwollen batterij heeft,waardoor ik naar de T-Mobile shop ben geweest in Den Haag. Eenmaal aangekomen deed de medewerker mn batterij uit de telefoon en zei dat ik eventjes Samsung moet bellen om een nieuwe batterij aante vragen aangezien dit een voorkomend probleem is bij de samsung S 4 ( wat ik niet wist en het kostte mij ook nog eens extra geld om Samsung te bellen) Gebeld, nieuwe batterij geregeld maar ik moest 10 werkdagen wachten en mag mijn telefoon niet gebruiken omdat het gevaarlijk kan zijn. Ik heb dus nu heel vaak geen verbinding een telefoon die uitvalt en ook nog gevaarlijk kan zijn. Uiteindelijk langs geweest weer bij de t mobile shop, maar ik krijg geen leentoestel en anders moet ik een eigen risico betalen. Tijdens het aansluiten van de verzekering van 10,95 per maand is mij helemaal niets duidelijk gemaakt over de eigen risico. En wat ik nog het ergste vind is dat ik nu nood gedwongen mijn toestel gebruik met de batterij want ik heb geen andere keus. Wat trouwens mij is afgeraden door de samsung medewerker. Dus ik betaal de 2 weken voor niks aan T-Mobile aangezien ik bijna geen verbinding Want tsjaah als ie ontploft is het toch maar een toestel meer of minder toch ??

Ik wil gewoon een leentoestel hebben totdat ik mijn batterij krijg. Ben een eigen ondernemer en kan niet zonder telefoon zitten. En ik vind dat jullie de volgende keer ook de mensen duidelijk mogen maken wat ze nou echt aansluiten. Toen ik de jongeman in Rotterdam centrum Shop vroeg of het mij niks extra koste als ik de verzekering nam en er gebeurd iets met mijn telefoon verzekerde hij mij dat het echt allen 10,95 per maand zou kosten

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fouzia88