Klacht: Geen lamp en ook geen geld terug?!

debsterrr88 op 07 november 2017 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

In april heb ik een lamp besteld en helaas kon deze ineens niet meer geleverd worden. Iedere keer werd de levertijd opgeschoven en dit werd gewijd aan de leverancier. Continue moest ik zelf vragen om de status, want vanuit dit bedrijf kwam niets. Na maandenlang te wachten heb ik in oktober besloten om de lamp te annuleren. Dit was mogelijk en op 13 oktober is de lamp geannuleerd en zou ik binnen 14 dagen get verschuldigde bedrag gestort krijgen. Op 27 oktober heb ik gemaild, omdat ik nog niets ontvangen heb. Toen kreeg ik een mail dat er een spoedbetaling zou plaatsvinden. Echter heb ik gisteren, op 6 november, nog steeds niets mogen ontvangen. Ik heb gisteren weer gemaild en nu heb ik niets meer ontvangen. Kortom, waardeloze service. Continue krijg je eenzelfde mail waarmee je niets opschiet.

Ik wil mijn aankoopbedrag teruggestort krijgen.

Bericht van Lil.nl

4 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van uw bericht. U heeft het bedrag vanmorgen terug ontvangen van ons. U bent hierover bericht per mail. Onze excuses dat het zo lang duurde en dat uw bestelling op deze manier is verlopen. Wij vinden dit enorm vervelend voor u. Met vriendelijke groet, Team LiL.nl

Alle klachten die gemeld zijn door