Klacht: Geen kranten

op 13 augustus 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Vrijdag en zaterdag geen krant gezien.

Dit komt met enige regelmaat voor
Klagen helpt niet. er wordt zelfs geen krant meer nabezorgd.
Alleen met een rekening weet men ons nog te vinden

Een wanprestatie. De krant is ook moeilijk tot niet bereikbaar. Een persoon aan de telefoon krijgen, zoals voorheen gebruikelijk was, is er niet meer bij.

Wanneer ik krijg waarvoor ik betaal! Nl.een papieren krant die ik vast kan houden.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 15 augustus 2016 om 10:05 geantwoord

Geachte heer Meusen,
Heel vervelend dat u niet goed bent geholpen. U klachten zijn genoteerd en doorgegeven. Ik begrijp dat dit voornamelijk in uw vakantie periode gebeurd. Helaas gaat dit via de post en is dit geheel op Eigen risico. Wij kunnen hier helaas geen melding bij de post van maken alleen in ons system noteren. Wat wij nu wel hebben gedaan is u 2 weken gecrediteerd vanwege de slechte nazending. Dit is dan wel eenmalig aangezien wij de bezorging niet doen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

De Limburger

Heeft op 15 augustus 2016 om 15:10 geantwoord

Geachte krant,

Natuurlijk bent u als krant wel degelijk verantwoordelijk voor het bezorgen van de krant.
Of dit nu per post, bezorger of u hem persoonlijk komt brengen. De keus is aan u.
Als ik op het vakantieadres de krant van maandag en dinsdag, bij elkaar gebundeld krijg op woensdag, ligt dan ook aan de post!!!
Nee, natuurlijk niet. Als ik een klacht indien dat er geen krant is gekomen, wordt deze niet op dezelfde dag nagestuurd en ook niet de dag erna. Hij komt helemaal niet. Ligt niet aan de post
Als de krant op het vakantieadres wordt bezorgd met een verkeerde naam erop, krijg ik hem ook niet. Ligt niet aan de post.
Bij reclamatie komt de krant een week later met de juiste naam. Echter heeft men de vakantiebezorging met 3 weken verlengd, uit eigen beweging. Hierdoor krijg ik als ik thuis ben ook geen krant. Ligt niet aan de post.
Wel extra nog betalen maar geen krant. Ik kan de krant maar beter opzeggen, want de krant kom toch niet, alleen hoef ik dan niet meer te betalen en extra te betalen voor de vakantie bezorging. De 2 weken crediteren is natuurlijk een farce voor alle ellende en ergernis die jullie mij bezorgd hebben, want deze hele ellende loopt al vanaf eind mei, waarin 2 vakantiebezorgingen zaten!!

Groetjes,

Harrie Meusen
Weert

Reactie van de melder van de klacht H. Meusen

9 maanden geleden - Vandaag, dinsdag, wederom, voor de 4 de dag op rij, geen krant. Bellen en mailen helpt niet! Zo wordt een abonnee, die al meer dan 40 jaar de krant betaald, weggejaagd.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Meusen