Klacht: geen krant ontvangen op zaterdag 11-6-2016

op 11 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Haak,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen op 11 juni 2016.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben hierover contact opgenomen met uw bezorgdienst om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt. Ter compensatie verschuiven wij de betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

U geeft ook aan dat u ons telefoonnummer niet kon vinden. Ons telefoon nummer is 088 8248242.

Wij wensen u een prettige dag.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door johan Haak