Klacht: geen krant ontvangen

op 18 mei 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vandaag 18 mei 2019 weer geen krant ontvangen. Komt herhaaldelijk voor dat er geen krant in de bus zit. Is het mogelijk dat wij dan een krant kopen en het geld hiervoor terug krijgen.

Zijn tevreden als de krant dagelijks word bezorgd of als er een aanspreekpunt is waar je op terug kunt vallen. Klachten niet via internet.
Krant dient nabezorgd te worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 mei 2019 om 11:58 geantwoord

Geachte Heer Farla,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het allerlaatste nieuws.
Om ervoor te zorgen dat u weer de krant ontvangt, hebben wij uw melding
doorgegeven aan de bezorgservice. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om de krant na te leveren.
Uw abonnement biedt de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet of te laat ontvangt- digitaal te lezen op een pc, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.
Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door 7jammer7