Klacht: Geen krant ontvangen

[email protected] op 26 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 september 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw B. van Akerlaken, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u reeds twee dagen geen krant heeft mogen ontvangen. Onze excuses dat u problemen heeft met de bezorging van onze krant. Wij hebben uw melding doorgezet...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 26 september 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Ik heb al 2 dagen geen krant ontvangen

Gewenste Oplossing:

Klacht nog niet behandeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 september 2018 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw B. van Akerlaken,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u reeds twee dagen geen krant heeft mogen ontvangen.

Onze excuses dat u problemen heeft met de bezorging van onze krant. Wij hebben uw melding doorgezet naar de bezorgdienst. Wij gaan ervan uit dat de bezorging weer als vanouds zal worden.

Tevens zullen wij uw abonnement met twee dagen verlengen op onze kosten. dit zal gebeuren aan het einde van de twee jaar dat uw aanbiedingstermijn duurt.

Mocht u nog andere vragenopmerkingen hebben, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 088 824 82 42.

Met vriendelijke groet,

JR - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM