Mijn Klacht:
helaas vandaag zaterdag geen krant ontvangen
Gewenste Oplossing:
Als de krant nog bezorgd wordt.
123maran op 08 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Geachte heer Bekink, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt...
Ik had verwacht dat er als nog een krant werd bezorgd.Een zaterdag zonder is een gemis.
Een klant heeft op zaterdag geen krant ontvangen van de Telegraaf. Deze klacht is inmiddels opgelost.
helaas vandaag zaterdag geen krant ontvangen
Als de krant nog bezorgd wordt.
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 08 september 2018 om 10:42 geantwoord
Geachte heer Bekink,
Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het aller laatste nieuws.
Om ervoor te zorgen dat u weer zaterdag de krant ontvangt, hebben wij uw melding doorgegeven aan de bezorgservice. Ter compensatie hebben wij uw factuur datum met 1 zaterdag verlengd.
Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
met vriendelijke groet,
BC-Webcare Team
Heeft op 08 september 2018 om 21:13 geantwoord
Ik had verwacht dat er als nog een krant werd bezorgd.Een zaterdag zonder is een gemis.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM