Klacht: geen krant ontvangen

op 01 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Dit is nu de 2de week dat ik op zaterdag geen Telegraaf heb ontvangen… Ik heb dit bij Meneer die verantwoordelijk is en de distributie verzorgt neergelegd…. Maar de deur werd voor mijn neus dichtgesmeten en met de woorden opdonderen…Graag verneem ik van u wat u hieraan gaat doen. Anders zeg ik per direct mijn abonnement op…..

zeer ontevreden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 september 2018 om 11:18 geantwoord

Geachte heer Weynen,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u al twee keer de zaterdag krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Wij hebben ook voor u de melding gemaakt over de depothouder hij wordt hier op aan gesproken.

Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan kunt u dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-WebCare Team

Heeft op 03 september 2018 om 21:17 geantwoord

Met een van uw medewerksters is afgesproken dat ik een tegoed bon ontvang zodat ik bij b.v. A.H dan een krant kan afhalen bij geen ontvangst van de zaterdag krant.Met deze depothouder wil ik niets meer vandoen te hebben. Misschien kunt u ook even aangeven [ aan de depothouder ]om de krant goed in de bus te deponeren. Als het regent blijft de krant droog. Wachten met spanning af.

Alle klachten die gemeld zijn door r.weynen