Klacht: geen krant ontvangen

op 17 februari 2018 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een aantal maanden krijg ik de Limburger krant veel te laat of helemaal
niet in de bus.
Heb dit bij de Limburger steeds gemeld,
Heb al 51 jaar abonnement van de Limburger.
kan ik de krant misschien af halen bij de bezorger die dag van de Limburger bij hem thuis.
groet

Gewenste Oplossing:

als ik ook op zaterdag de krant nog na bezorgt kan krijgen thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 februari 2018 om 16:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw bericht,
Ten eerste onze excuses voor het ongemak. We vinden het vervelend dat u de kranten niet heeft ontvangen.
U gaat dan ook de dagprijs van uw kranten vergoed gaat krijgen bij de eerstvolgende factuur.

We zijn er van op de hoogte dat er bij u in de wijk geen bezorgers zijn, we zijn druk bezig met een oplossing.

Bij onderstaande service punt , kunt u de krant kosteloos ophalen van maandag tot en met zaterdag bij:

Esso de Beaufort
Maastrichterweg 12
6231 BK Meersen

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,
Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Heeft op 19 februari 2018 om 21:50 geantwoord

nee want ik was er te vlug bij om ja te zeggen maar ik had nog iets te vragen.
Kan de krant van zaterdag niet als nog bezorgd worden op mijn adres.
Met vriendelijke groet.
L.W.A.G. Franssen

Alle klachten die gemeld zijn door L.W.A.G. Franssen