Klacht: geen krant ontvangen

op 24 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag weer geen krant ontvangen. Ik had gewacht tot 9.30 u en heb toen gemeld dat ik geen krant ontvangen had. Ik kreeg toen de mededeling dat er een bezorgprobleem was in onze wijk.Het is nu 12.18 u en er is nog geen krant.Komt de krant alsnog?

Gewenste Oplossing:

Ik.ben tevreden als de krant zoals altijd dagelijks bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 25 augustus 2016 om 08:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Oosterwijk,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij hopen dat De Telegraaf gister evengoed bezorgd is. Het is bij het distributiecentrum bekend dat er bezorgklachten zijn en zij doen dan ook hun best dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Monique ~De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jan van Oosterwijk