Klacht: geen krant ontvangen

op 21 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juli 2016 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Zuidgeest,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant vandaag heeft moeten missen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Sinds september 2013 zijn we gestopt met nabezorging. Om deze reden compenseren wij door uw huidige periode te verlengen met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen dat u de krant niet ontvangt, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks aan ons door te geven. Dit stelt ons in de gelegenheid om de klacht sneller in behandeling te nemen.

U kunt een bezorgklacht doorgeven via telefoonnummer 088-8248241 of via mijnmedia.nl/bezorgklacht/

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door ACA Zuidgeest