Klacht: geen krant ontvangen

op 28 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juni 2016 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van den Bosch,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft vandaag geen krant te hebben mogen ontvangen.

De reden hiervan is omdat u momenteel 2 weken gratis de vrijdag en zaterdagkrant ontvangt en daarbij heeft u ook toegang op de digitale krant van maandag tot en met zondag.

Op 4 juli start uw nieuwe weekabonnement en kunt u weer dagelijks de krant in uw brievenbus verwachten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Henk van den Bosch