Klacht: Geen Krant ontvangen

op 23 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 08:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zwijnenberg,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben de melding doorgegeven aan het distributiecentrum en gaan er vanuit dat het hier goed wordt opgelost. Wij zien ook dat u de mogelijkheid heeft om digitaal te lezen. Via mijnmedia.nl kunt u met uw klantnummer een account aanmaken en via de apps meelezen. Mocht het niet lukken dan horen wij dat uiteraard graag. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door J zwijnenberg