Klacht: geen krant ontvangen 14/09/16

op 14 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 14 september 2016 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Nekker,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben de melding goed ontvangen en u ondertussen ook gesproken via de telefoon. Wij zullen ons best doen om de zorgen dat de bezorging weer optimaal is. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door J. de Nekker