Klacht: geen krant ontvagen 20 -12-2019

[email protected] op 20 december 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

slecht gevoel geen krant

als nog een krant ergens ophalen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 december 2019 om 17:27 geantwoord

Geachte heer Steenvoorden,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft de krant van vrijdag 20 december niet te hebben ontvangen. Wij begrijpen dat u de krant mist.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee mag u van ons verwachten dat u de krant iedere dag zorgeloos kunt lezen. Wij doen dan ook ons uiterste best om de bezorging zo snel mogelijk op orde te krijgen.

Wij zien dat u op zaterdag de krant ook helaas heeft moeten missen en hebben contact opgenomen met de bezorgdienst. Zij gaan er alles aan doen om de bezorging van uw krant goed te laten verlopen.

Wanneer de bezorging onverhoopt niet plaatsvindt en u kunt de krant niet kopen kunt u altijd digitaal met ons meelezen, zodat u in ieder geval op de hoogte blijft van het laatste nieuws.Hiervoor kunt u inloggen met uw e-mail adres en het bijbehorende wachtwoord. Indien nodig kunt u dit wachtwoord opnieuw instellen via de button wachtwoord vergeten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet
SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]