Klacht: geen krant ontvagen

op 11 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer Ausema,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen.

Excuses voor dit ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met uw bezorgdienst hierover om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals voorkomt. Ter compensatie verschuiven wij uw betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Om in de toekomst gemakkelijker uw klacht door te geven kunt u dit doen door in te loggen op Mijn Media.

Wij wensen u nog een prettige dag.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Fuengirola1234