Klacht: Geen krant of te laat of geen bijlage of maar een gedeelte wekelijks

op 29 september 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De laatste maanden Zijn we bijna blij als de krant überhaupt in de bus ligt
Weekelijks is er geen krant of maar een gedeelte van de krant of de bijlage missen we. Of te laat
Wij zijn niet de enige in de Goltziusstraat
De jongen is al regelmatig aangesproken Maar het werkt niet
Tefonische krijgen we te horen dat er terug gave volgt Maar dit is niet het bedrag waar wij voor betalen?
Hoe gaat dit verder
We overwegen stopzetten abonnement

Gewenste Oplossing:

Wanneer de krant iedere morgen op tijd in de bus logt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door Gotzius