Klacht: geen krant in de bus

op 19 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 september 2018 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Huisen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de krant vandaag niet bij u bezorgd is. Onze excuses voor het ongemak.

wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de bezorging van de krant weer op orde komt. Helaas is na bezorging van de krant niet meer mogelijk. Uiteraard wordt deze gemiste krant wel aan u vergoed.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR-webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door c huisen